خرید کمد اداری

1

دکوراسیون و نظم محیط اداری از حساسیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت رعایت نکردن چنین موضوعی هم مشتریان خود را از دست می‌دهید و از طرفی خودتان دچار سردرگمی میشوید. همچنین نظم محیط از نظر روانشناسی نیز حائز اهمیت است.
اگر شما نیز به عنوان کارمند یا مدیر اداری به منظم بودن محیط کاری و دکوراسیون محل کار خود علاقه دارید برای خرید کمد اداری باید اقدام کنید.
برای خرید یک کمد باید به موضوعاتی دقت کنید از جمله : 

  • کمد اداری را برای چه کاری میخواهید؟
  • حجم کمد دیواری باید چقدر باشد که پاسخگو تمام وسایلی که داخل آن میخواهید بگذارید باشد؟
  • بودجه شما برای خرید کمد اداری چقدر است؟
  • آیا کمد را میخواهید چند وقت یکبار جابه جا کنید یا خیر؟

یکی از ویژگی هایی که باید به آن دقت کنید ابعاد کمد است، دقت داشته باشید که هر چقدر ابعاد کمد بیشتر باشد مسلما وسایل بیشتری میتوانید داخل آن قرار دهید ولی از طرفی باید این را در نظر بگیرید که ابعاد آن انقدر بزرگ نباشد که جلوی دست و پای شما را بگید. از طرفی اگر ابعاد کمد با توجه به فضای اداری شما کوچک تر باشد علاوه بر کاهش فضای دسترسی ظاهر دکوراسیون اتاق نیز زیبا نخواهد بود.

مشاهده قیمت کمد اداری

تعداد ابزار و وسیله هایی که میخواهید در کمد اداری قرار دهید چقدر است؟

 شما در اداره ممکن است کار های زیادی را انجام دهید و ممکن است یک وسیله یا ابزار به کارتان بیاید و یا شاید هم نیازمند تعداد زیادی ابزار یا وسایل باشد به همین منظور شما باید در انتخاب سبک و اندازه و کارایی کمد اداری خود دقت کنید ، مثلا اگر نیاز دارید که چندین پرونده را براحتی پیدا کنید یا با وسیله های گوناگون سر و کار دارید پس یک کمد بخرید که بتوانید مکان هر کدام را در داخل کمد دسته بندی کنید که کار با آن ها ساده تر باشد.

انواع کمد اداری

انواع کمد اداری

کمد اداری کشویی

 اگر فکر میکنید لازم است که هر وسیله یا اسنادی را در جای خود قرار دهید که با بقیه وسایل و اسناد قاطی نشود میتوانید از کمد اداری کشویی استفاده کنید. همچنین روی هر کشو میتوانید اسم آن سند یا وسیله را بنویسید که براحتی بتوانید آن را پیدا کنید.

کمد اداری قفسه ای

این نوع کمد ها دارای قفسه هستند که براحتی میتوانید به سند یا وسیله داخل آن قفسه دسترسی پیدا کنید. این میز بیشتر برای محیط هایی استفاده میشود ک تعداد زیادی اسناد مورد استفاده قرار میگیرد و سند ها زیاد مهم نیستند.
شما میتوانید کمد هم کمد اداری قفسه ای هم کشویی داشته باشید!!: گاهی ممکن است شما علاوه بر داشتن اسناد و مدارک وسایل گوناگونی از جمله لوازم التحریر یا اسناد مهمی داشته باشید که نخواهید به راحتی قابل دسترسی باشد به همین منظور میتوانید یک کمد اداری سفارش دهید که هم قفسه داشته باشد که بتوانید پرونده ها و اسناد را داخل آن قرار دهید و هم اینکه دارای کشو باشد که بتوانید وسایل دیگر را نیز قرار دهید. توجه داشته باشید که تهیه کمدی که دارای چرخ نیز باشد به شما این کمک را میکند که بتوانید کمد را راحت تر جابه جا کنید.
همچنین شما میتوانید کمد های قفسه ای و کشویی را جداگانه تهیه کنید و بهتر است که از نظر طراحی و رنگ با هم و با وسیله های دیگر اداره تناسب داشته باشند.
در نتیجه داشتن یک کمد اداری به زیبایی و هم به منظرم بودن اداره شما کمک میکند و تهیه یک کمد اداری مناسب در ابعاد و جنس های مختلف می تواند به شما کمک شایانی کند. کمد ها معمولا در جنس های چوبی ، فلزی و پلاستیکی تولید میشود که کمد فلزی به نسبت کمد چوبی مقرون به صرفه نیز است.

خرید کمد اداری

1 نظر
  1. طراحی مدرن میز تلویزیون می گوید

    پس اگر اتاق خوابتان را با هریک از سبک
    های دکوراسیون مانند سنتی، کلاسیک یا مدرن تزیین کردهاید باید میز آرایش خود را نیز
    متناسب با همان سبک دکوراسیون، انتخاب کنید.

    اگر بودجه ای محدودی دارید می توانید با کابینت فلزی نیازهای اولیه
    خانم خانه در آشپزخانه را فراهم کنید.
    کابینت های آشپزخانه مدرن، روی قیمت فروش ملک تاثیر دارد.
    خدمات طراحی، ساخت و نصب کابینت اهمیت زیادی
    در تغییر دکوراسیون دارد.

    در یک نوع تقسیم بندی می­توان سایت گلاس­های قابل نصب روی خطوط را به دو دسته کلی تمام دید (دید ۳۶۰ درجه دور
    تا دور- ۳۶۰ View Flow Indicator) و دید از درون
    شاخص جریان (View Through Flow Indicator) تقسیم بندی
    کرد. به منظور راحتی شما کاربران عزیز وب
    سایت آذینگر، در ادامه این مطلب چند نمونه
    از خاص ترین مدل های موجود را مورد بررسی قرار داده و نقطه تفاوت
    هر یک از آن ها را بیان خواهیم کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.