خرید پتو مسافرتی

0

یک گردشگر ماهر همیشه برای هر اتفاقی آمادگی دارد و لوازم مورد نیاز را برای مسافرت انتخاب می کند. یکی از این اتفاق های عجیب تغییرات آب و هوایی است. شما علاوه بر همراه داشتن لباس های گرم و خنک خود نیاز به یک پتو مسافرتی هم دارید تا در هنگام سفر و در راه اگر دما به شدت افت پیدا کرد شما بتوانید خود را گرم نگه دارید.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید پتو مسافرتی

نکاتی برای خرید پتو مسافرتی

اولین نکته ی مهم گرما و راحتی پتو است. معمولا افراد پتویی را انتخاب می کنند که بتوانند در تمام سال استفاده کنند به همین دلیل وزن پتو ها انتخابی شان متوسط است. ولی اگر شما کوهنورد هستید یا در مناطق بسیار سرد به سیاحت می پردازید، باید به دنبال پتویی باشید که علاوه بر راحتی و سبک گرمای مناسبی را شما فراهم کند.

دومین نکته وزن پتو است. وزن پتو باید سبک باشد و به راحتی جمع شود. همچنین فضای زیادی هم نباید اشغال کند تا بتوانید بقیه لوازم مسافرت را با خود ببرید.

فاکتور مهم دیگر اندازه ی پتو مسافرتی انتخابی شماست. سعی کنید اندازه ی مناسب را انتخاب کنید. هیچ چیز ناخوشایند تر از این نیست که دائماً پتو را روی انگشتان یخ زده خود بکشید. یک پتو مسافرتی با اندازه خوب باید هر دو انتهای بدن شما را به راحتی بپوشاند و حتی کمی اضافی هم داشته باشد. همچنین پتو را باید به راحتی بشویید و خشک کنید. خشک شدن پتو نباید زیاد طول بکشد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع پتو مسافرتی

پتو های موجود معمولا از نوع پلی استر و اکریلیک است. پتو های پلی استری بدون پرز هستند و از محبوبیت خاصی به خاطر جنس و کیفیتش در بین خریداران برخوردار است. الیاف اکریلیک برای سلامتی مضر می باشند و در بعضی از کشور ها استفاده از نوع پتو منع شده است. همچنین این پتو مسافرتی بر خلاف پتو های پلی استری پرز دار می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.