راهنمای خرید کولر آبی

0

در روزهای گرم تابستان که دمای زیاد هوا سرسام آور و به شدت اذیت کننده است، حتما به یک خنک کننده برای تهویه و خنک کردن محیط نیاز است. انواع مختلفی از خنک کننده ها وجود دارد که یکی از آن ها کولرهای آبی است. انتخاب و خرید کولر آبی به عنوان یکی از لوازم خانگی پرمصرف، مناسب موجب کاهش هزینه ها و تهویه ی بهتر هوا خواهد شد.

مشاهده قیمت کولر آبی

کدام کولر آبی را انتخاب کنیم؟    

کدام کولر آبی را انتخاب کنیم؟   اگر در منطقه ای با آب و هوای خشک زندگی می کنید، از کولر آبی پوشالی استفاده کنید. این کولر از محبوب ترین و شاید کم هزینه ترین کولر ها است که مورد استقبال بیشتر مردم است. از معایب این کولر می توان به تعویض سالانه ی پوشال، گرد و غبار که به علت تعویض نکردن پوشال رخ می دهد و هدر رفت آب اشاره کرد.

برای فضاهای کوچک و کم از کولر آبی پرتابل استفاده می شود و با اندازه های متفاوت در بازار وجود دارد. جا به جایی آسان، استفاده در زمان های خاص و تنظیم راحت جهت باد از مزایای این کولر است. همانطور که قبلا گفته شد این کولر توانایی خنک کردن فضاهای بزرگ را ندارد.

اگر شما جزو افرادی هستید که از بیماری های تنفسی رنج می برید، بهتر است به جای استفاده از کولر آبی پوشالی از کولر آبی سلولزی استفاده کنید. در این کولر به جای پوشال از پد های سلولزی استفاده شده است و موجب می شود شما مجبور نباشید سالانه پوشال کولر عوض کنید؛ همچنین به دلیل استفاده از سلولز دیگر گرد و غباری تولید نخواهد شد. بهتر هر ۵ سال پد های سلولزی تعویض شود تا از بوی نامطبوع و آزار دهنده ی که در اثر تعویض نکردن پد ها ایجاد می شود راحت شوید.

نکته مهمی که باید در انتخاب کولر آبی توجه شود این است که اول با توجه به متراژ محل کولر خریداری شود و در هنگام خرید به دینام کولر دقت کنید تا بتوانید کولری با قدرت بیشتری را خریداری نمایید.

خرید کولر آبی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.