راهنمای خرید ریموت کنترل ضبط پخش ماشین

1

خیلی از ما از ضبط‌هایی در خودرو خود استفاده می‌کنیم که با کنترل نیز می‌توان با آن‌ها کار کرد و بعضی اوقات این ریموت کنترل  گم می‌شود و ما به هر دلیل پیگیر خرید دوباره آن نمی‌شویم.
 خرید یک ریموت کنترل خودرو جدید یا یدکی کار زیاد سختی نیست؛ اما خب ما می‌خواهیم حتی در این کار نسبتا آسان باز هم همراه شما باشیم و به شما کمک کنیم. برای همین قصد داریم تعدادی نکته را برای خرید یک ریموت کنترل ضبط خودرو برای شما بررسی کنیم. این نکات شامل:

۱) اولین مورد مهم این است که هر ضبطی قابلیت پشتیبانی از ریموت کنترل را ندارد. پس در وهله اول باید مطمئن شوید که آیا ضبط شما از ریموت پشتیبانی می‌کند یا خیر! برای این کار می‌توانید مدل ضبط خود را در اینترنت سرچ کنید و یا به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید.

۲) حالا اگر مطمئن شده‌اید که ضبط شما از ریموت پشتیبانی می‌کند و یا حتی ریموت قبلی خود را گم کرده اید، باید بدانید که شما نمی‌توانید هر ریموت کنترلی را که دلتان می‌خواهد برای ضبط خود خریداری کنید.
ضبط شما از هر ریموت کنترلی پشتیبانی نخواهد کرد. اصولا ضبط‌ها از ریموت کنترل‌های اورجینال خود پشتیبانی می‌کنند و قطعا همیشه تعدادی ریموت کنترل در بازار به شکلی ساخته می‌شوند که مانند نسخه اورجینال باشند و ضبط شما از آن پشتیبانی کند. پس سعی کنید همیشه از نسخه‌های اوریجنال ریموت کنترل مربوط به برند ضبط خودتان استفاده کنید و اگر نتوانستید آن‌ها را پیدا کنید، به سراغ نسخه های فیک که باز هم مثلا نسخه فیک مربوط به برند ضبط خودتان است بروید.

مشاهده قیمت و خرید

چگونه نسخه اورجینال ریموت کنترل ضبط خودرو را پیدا کنیم؟

چگونه نسخه اورجینال ریموت کنترل ضبط خودرو را پیدا کنیم؟ باید بگویم که کار زیاد سختی هم نیست. خیلی از افراد برای مثال ضبط خود را می‌فروشند و یا ضبطشان خراب می‌شود و پس از آن ریموت کنترل آن را که اورجینال است در سایت‌های فروش اینترنتی لوازم خودرو دسته دوم به فروش می‌گذارند. پس حتما به سایت و اپلیکیشن‌های فروش لوازم دسته دوم سر بزنید. در قدم بعدی به سراغ خود مغازه‌های صوتی و تصویری بروید، چون ممکن است آن‌ها هم تعدادی ریموت کنترل اضافه برای فروش موجود داشته باشند.

از کجا بدانیم که ضبط خودروی ما ریموت کنترل‌های فیک را پشتیبانی میکند؟

خب شما هیچ چاره‌ای به جز خرید حضوری و تست ریموت کنترل قبل از خرید ندارید. پس حتما اگر نسخه اوریجنال را خریداری نمی‌کنید، به صورت حضوری به مغازه بروید و قبل از خرید آن را تست کنید و مطمئن شوید که ضبط خودروی شما به طور کامل از تمامی دکمه‌های آن ریموت کنترل پشتیبانی می‌کند.

از کجا قیمت ریموت کنترل اورجینال را بدانیم؟

متاسفانه چون تعداد ریموت کنترل‌های اورجینال کم است، هر کسی هر قیمتی بخواهد می‌گذارد و ما نمی‌توانیم قیمت معینی برای آن تعیین کنیم؛ اما تعدادی از قیمت‌ها را مثل همیشه در بخش بعد برای شما بررسی می‌کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

از کجا فرق بین ریموت کنترل فیک و ریموت کنترل اورجینال را تشخیص دهیم؟

از کجا فرق بین ریموت کنترل فیک و ریموت کنترل اورجینال را تشخیص دهیم؟

راستش این کار، کار من و شما نیست. شاید باور نکنید اما ریموت کنترل‌های فیک به قدری شبیه به اورجینال‌ها هستند که خود افرادی که چندین سال در این حوزه مشغول به کار هستند، ممکن است در نگاه اول گیج بشوند و نتوانند درست تشخیص دهند.

قیمت انواع ریموت کنترل ضبط خودرو

خب حالا که نکات مهم را با هم بررسی کردیم؛ وقت آن رسیده است که به سراغ بررسی تعدادی از قیمت‌ها برویم و آن‌ها را تا حدی زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند!

ارزان‌ترین ریموت کنترل ضبط خودرو کدام است ؟

ارزان‌ترین ریموت کنترل بازار از که فیک هم هست، از برند گلد اسکای است و سیزده هزار تومان قیمت دارد. ریموت کنترل ارزان بعدی حتی نام و نشان ندارد و قطعا فیک است و قیمتی شانزده هزار تومانی دارد.

پرفروش‌ترین ریموت کنترل ضبط خودرو کدام است ؟

پرفروش‌ترین ریموت کنترل بازار، ریموت کنترل غیر اصل پایونیر است که سی و یک هزار تومان قیمت دارد.

گران‌ترین ریموت کنترل ضبط خودرو کدام است ؟

گران‌ترین ریموت کنترل ضبط خودرو از برند پایونیر است که اورجینال است و سیصد و هشتاد هزار تومان قیمت دارد! برای همین است که می‌گویم برای نسخه‌های اورجینال هر قیمتی که بخواهند می‌گذارند!

مشاهده قیمت و خرید

1 نظر
  1. مجیدنادری می گوید

    سلام .دوتا کنترل ضبط سناتور مدل st4313 رامیخاستم کجا گیرمیاد که بخرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.