خرید کولر گازی

0

با شروع فصل گرما خرید انواع وسایل سرمایشی به شدت افزایش می یابد. یکی از وسایل سرمایشی که حتما در هر خانه یا اداره ایی هست کولر است. انواعی از کولر ها مثل کولر آبی، کولر گازی و… وجود دارد. با اینکه کولر آبی مدتها است در کشور ما استفاده می شود، ولی چند سالی است که کولر های گازی وارد خانه ها و اداره ها شده است و در بین بعضی از  افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است. نکاتی در مورد خرید کولر گازی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید.

مشاهده قیمت و خرید

نکات مهم برای انتخاب کولر گازی

نکات مهم برای انتخاب کولر گازی

  • به متراژ محل و تعداد افراد حاضر در آنجا دقت کنید. اگر این مساله را جدی نگیرید، کولری با ظرفیت کمتر یا بیشتر از مورد نیازتان خواهید خرید که موجب مشکل در استفاده از کولر گازی خواهد شد. یکای اندازه گیری ظرفیت کولر گازی BTU است. هر چه BTU کولر بیشتر باشد، قدرت خنک کنندگی کولر بیشتر خواهد بود.
  • سطح انرژی کولر را در نظر بگیرید. این یک فاکتور مهم برای فهمیدن میزان انرژی مصرفی برای تبدیل انرژی الکتریکی به سرمایشی است. هر چه EER بیشتر باشد کولر گازی شما بازده مناسب تری دارد.
  • به سر و صدای تولیدی کولر توجه کنید.؛ چرا که بعد از چند وقت استفاده صدای کولر می تواند برای شما آزار دهنده باشد و اگر در خانه کولر را نصب کرده اید شب ها به خاطر صدای کولر مجبور شوید آن را خاموش کنید. معمولا فروشندگان کولر گازی در کاتالوگ کولر به صدای تولیدی آن اشاره می کنند که این صدا بر حسب دسی بل می باشد.
  • برق مصرفی کولر از نکات مهم است، که باید به آن توجه ویژه ایی داشت. کولر های پنجره ایی برق مصرفی زیادی دارند و از بقیه ارزان ترند. موتور اینورتر در کولر های گازی جدید برق مصرفی کولر را تا ۶۰ درصد کاهش داده است.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.