خرید کیسه بوکس

0

برای یک مشت زن در تمرین های مشت زنی وسیله ای مهم تر از یک کیسه مشت نیست. انواع مختلفی از کیسه بوکس وجود دارد مثل کیسه بوکس سنگین که از سقف آویزان می شود، کیسه سرعتی،کیسه های ایستاده، کیسه اشکی و …. فهمیدن اینکه به کدام سبک کیسه بوک نیاز دارید می تواند به آموزش شما کمک ویژه ای کند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای انتخاب کیسه بوکس 

نکاتی برای انتخاب کیسه بوکس 

جنس کیسه بوکس 

معمولا کیسه های مشت زنی از چرم ساخته می شود. کیسه هایی که از جنس چرم هستند معمولا استحکام مناسبی دارند و مورد تایید بیشتر مشت زنان است. البته قیمت کیسه بوکس چرم گران است و اگر شما می خواهید کمتر هزینه کنید از کیسه ی مشت زنی که از جنس چرم مصنوعی  است؛ استفاده کنید. جنس برخی از کیسه های مشت زنی از پلاستیک  است. پلاستیک در محیط های مرطوب می تواند در برابر کپک مقاومت بیشتری داشته باشد ولی ورزشکاران این مدل کیسه مشت زنی را توصیه نمی کنند. اگر به دنبال کیسه مشت زنی مقرون به صرفه هستید از کیسه بوکس بوم استفاده کنید. بوم یک ماده ارزان است در نتیجه تولید کیسه مشت زنی از این جنس هزینه ی زیادی ندارد.

اندازه کیسه بوکس 

اندازه کیسه بوکس روی وزن آن می تواند تاثیر زیادی بگذارد. اگر برای کودکان میخواهد کیسه ی مشت زنی تهیه کنید باید به دنبال کیسه های کوچک باشید. وقتی کیسه ای خریداری می کنید که وزن مناسبی دارد،کیسه تاب کمتری خواهد داشت و به شما کمک می کند بیشتر روی مهارت ها تمرکز کنید.

شکل های کیسه بوکس

کیسه مشت زنی اشکی دامنه ی حرکتی شما را افزایش می دهد و از سقف آویزان هستند. کیسه های ایستاده برای لگد زدن به دلیل ارتفاعی که دارند مناسب تر از بقیه از کیسه های مشت زنی است نوع دیگر از کیسه های مشت زنی کیسه بوکس آویز است که برای لگد مناسب نیست. این کیسه مشت زنی برای فضا های کم مناسب است و انواع مختلفی هم دارند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.