خرید دستگاه سمپاش

0

شاید شما هم وقتی که حشرات را در باغ یا باغچه ی خانه ی خود دیدید؛ به از بین بردن آن ها فکر کرده باشید و از راه ها و وسیله های مختلفی هم برای از بین بردن آن ها استفاده کرده باشید. یکی از وسایلی که حتما برای سم پاشی نیاز دارید؛ دستگاه سمپاش است. انواع مختلفی از دستگاه های سمپاش وجود دارد که در ادامه آن ها را بررسی می کنیم.

مشاهده قیمت و خرید

انواع دستگاه سمپاش

انواع دستگاه سمپاش

  • سمپاش های شلنگ دار: این سمپاش ها بسیار ساده و کم هزینه است. نیروی آب از طریق شلنگ مواد از بطری بالا رفته و مواد را ترکیب می کند. همچنین داشتن یک دستگاه سمپاش ضد سیفون داخلی به از بین بردن مواد غیر قابل استفاده از درون منبع شما کمک می کند.
  • سمپاش های مخزن دار: این سمپاش های یکی از متداول ترین ترین است. شما مواد را به داخل مخزن اضافه میکنید و توسط دسته ی دستگاه با استفاده از هوای باقی مانده مواد را به بیرون راهنمایی می کند. ظرفیت مخزن ها ممکن است تا ۳ گالن برای مدل های دستی هم باشد. جنس مخازن هم ممکن است از فولاد گالوانیزه، پلی اتیلن یا فولاد باشد.
  • سمپاش های کوله دار: عملکرد آن ها عین سمپاش های دستی مخزن دار است. دارای پیکربندی مناسب برای حمل روی شانه های شماست. همچنین اهرمی دارند که هنگام کار بدون فشار به پشت شما سمپاشی کنید. ظرفیت مخزن این نوع از سمپاش ها گاهی تا حدود ۴ گالن هم می باشد.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای سمپاشی بهتر

قبل از خرید دستگاه سمپاش وضعیت باغ خود را به طور کامل بررسی کنید و از مشکلات آن آگاهی کامل به دست آورید. برخی از چمن زار ها دارای خاک حساس هستند و مقدار و نوع سم می تواند اثر بسیار نامطلوبی روی آن بگذارد.

از دو سمپاش استفاده کنید. یکی برای علف کشی و دومی برای حشره کشی.

مشاهده قیمت و خرید

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.