راهنمای خرید میدرنج خودرو

0

در ادامه مباحثی که پیرامون خرید لوازم خودرو با شما داشتیم، امروزه به راهنمایی برای خرید میدرنج خودرو رسیدیم.

میدرنج خودرو چیست و چه کاربردی دارد ؟

میدرنج خودرو، نوعی اسپیکر است که حتما باید در کنار یک توییتر و یک ساب ووفر در سیستم صوتی خودرو قرار بگیرد. میدرنج اگر به همراه توییتر و ساب ووفر قرار بگیرد، قادر به پخش انواع صداها در تمامی حالت‌ها است.

اگر نگران این هستید که نمی‌دانید ساب ووفر و توییتر چیست؛ اصلا نگران نباشید چون برای هر دوی این کالاها در سایت مجله چاپخونه راهنمای خرید وجود دارد. همچنین خرید میدرنج بدون داشتن اطلاعات قبلی کار آسانی نیست. برای خرید یک میدرنج خوب و مناسب و همچنین با قیمت خوب، نیاز است که تعدادی نکته را رعایت کنید. پس با ما همراه شوید تا این نکات را یک به یک با هم بررسی کنیم و پس از آن به سراغ بررسی قیمت انواع میدرنج در بازار برویم.

مشاهده انواع میدرنج خودرو

وزن میدرنج خودرو

وزن میدرنج خودرو

شاید جالب باشد بدانید که وزن اسپیکرها و میدرنج و کلا سیستم صوتی خودرو برای خیلی از ماشین‌بازها مهم است. دلیل این امر این است که هرچه وزن خودرو بیشتر باشد، شتاب گرفتن با آن سخت‌تر خواهد شد. از طرفی وزن بیشتر خودرو مصرف سوخت خودرو را نیز افزایش می‌دهد. پس بهتر است که وزن میدرنجی که انتخاب می‌کنید زیاد نباشد!

تعیین اندازه و سایز میدرنج خودرو

تعیین اندازه و سایز میدرنج مورد بسیار مهمی است. پیشنهاد من به شما این است که میدرنجی را انتخاب کنید که هم سایز باندهای قبلی شما باشد که به راحتی بتوانید آن را نصب کنید. اگر هم نتوانستید این کار را کنید، نگران نباشید چون به راحتی می‌توانید از افراد کاربلد برای نصب میدرنج خود کمک بخواهید.

میزان توان صدای خروجی میدرنج خودرو

میزان توان صدای خروجی نیز در خرید میدرنج بسیار مهم است. میزان توان صدای خروجی تمامی میدرنج‌ها همیشه در محدوده شفاف و واضح و متوسط قرار دارد. اگر به صدای بم و بلند علاقه دارید، حتما باید از ساب ووفر و یک توییتر مناسب و سازگار با میدرنج خود استفاده کنید.

بیشینه صوتی (بیشینه صدای خروجی) میدرنج خودرو

بیشینه صوتی (بیشینه صدای خروجی)  موردی است ک خیلی از افراد هیچ آشنایی با آن ندارند. بیشینه صوتی میدرنج‌ها اصولا یک عدد برحسب آمپر یا وات است. اگر خروجی صدای شما از این عدد بیشتر باشد، صدا را با کیفیت پایین‌تر و بعضا با صدای خرخر خواهید شنید! پس همیشه باید به بیشینه صوتی دستگاه خود دقت کنید.

قیمت میدرنج خودرو

نصب میدرنج خودرو

نصب میدرنج شاید در برخی موارد کار سختی نباشد؛ اما پیشنهاد مجله چاپخونه به شما این است که حتما سعی کنید از هر جایی که خرید می‌کنید، بخواهید که خودشان زحمت نصب میدرنج را برای شما بکشند تا خیال شما راحت باشد.

کیفیت میدرنج خودرو

کیفیت محصول هم که همیشه مدنظر مجله چاپخونه بوده است. سعی کنید محصولی را خریداری کنید که از کیفیت خوبی برخوردار باشد تا مجبور نشوید پس از مدتی پول دوباره‌ای برای خرید یک محصول جدید خرج کنید. همیشه به سراغ محصول باکیفیت بروید حتی اگر قیمت بالاتری داشت!

برندهای معروف و معتبر میدرنج خودرو

برندهای معروف و معتبر در محصول میدرنج عبارتند از:

  • مکسیدر
  • راک پاور
  • کنوود
  • پایونیر
  • پاوربیس
  • وایب آدیو
  • دی دی آئودیو

بررسی قیمت انواع میدرنج در بازار

وزن میدرنج خودرو

خب حالا که نکات مهم برای خرید میدرنج را مطالعه کردید، وقت آن رسیده که با هم به سراغ بررسی قیمت انواع میدرنج در بازار برویم و قیمت‌ها را از ارزان‌ترین تا گران‌ترین با هم تا حد ممکن زیر ذره‌بین قرار دهیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها و اطلاعات به دست آمده در این قسمت از یک سایت کاملا معتبر و رسمی هستند؛ اما خب به دلیل نوسانات قیمت ارز در ایران، ممکن است زمانی که شما اقدام به خرید می‌نمایید قیمت‌ها کمی اختلاف داشته باشند و خب امیدواریم در آن زمان از قیمت‌های زیر ارزان‌تر باشند.

ارزان‌ترین میدرنج خودرو در بازار کدام است ؟

ارزان‌ترین میدرنج در بازار از برند کیو اس اونیکس است. سایز آن ۵ اینچ است. به شکل دایره است. سه کیلوگرم وزن دارد. بیشینه صدای خروجی آن ۵۰ وات است. توان خروجی اسمی آن ۴۰ وات است. عمق نصب آن ۵ میلی‌متر است. قیمت یک عدد از این میدرنج، یکصد و چهل و پنج هزار تومان است.

میدرنج ارزان بعدی از برند سانداستار است. سایز آن ۶.۵ اینچ است. به شکل دایره است. یک کیلوگرم وزن دارد. توان خروجی اسمی آن ۶۰ وات است. عمق نصب آن ۵۵ میلی‌متر است. قیمت یک عدد از این میدرنج یکصد و هفتاد و پنج هزار تومان است.

پرفروش‌ترین میدرنج خودرو در بازار کدام است ؟

پرفروش‌ترین میدرنج بازار از برند مکسیدر است. سایز آن ۶.۵ اینچ است. یک کیلوگرم وزن دارد. بیشینه صدای خروجی آن ۱۵۰ وات است. عمق نصب آن ۷۰ میلی‌متر است. قیمت یک جفت از این میدرنج دویست و شصت و سه هزار تومان است.

میدرنج پرفروش بعدی باز هم از برند مکسیدر است. سایز آن ۶.۵ اینچ است. به شکل دایره است. یک کیلوگرم وزن دارد. بیشینه صدای خروجی آن ۱۵۰ وات است. قیمت یک جفت از این میدرنج دویست و هفتاد و چهار هزار تومان است.

گران‌ترین میدرنج خودرو در بازار کدام است ؟

گران‌ترین میدرنج بازار از برند کنوود است. به شکل دایره است. سایز آن ۶.۵ اینچ است. یک کیلوگرم وزن دارد. به شکل دایره است. بیشینه صدای خروجی آن ۴۰۰ وات است. توان خروجی اسمی آن ۱۰۰ وات است. عمق نصب آن ۶۰ میلی‌متر است. قیمت یک عدد از این میدرنج دو میلیون و ششصد هزار تومان است.

میدرنج گران بعدی از برند وایب آدیو است. سایز آن ۱۰ اینچ است. به شکل دایره است. وزن آن ۱.۲۵ کیلوگرم است. بیشینه صدای خروجی آن ۷۵۰ وات است. توان خروجی اسمی آن ۲۵۰ وات است. عمق نصب آن ۴.۲ میلیمتر است. قیمت یک عدد از این میدرنج یک میلیون و هشتصد هزار تومان است.

خرید میدرنج خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.