خرید اتو مو مسافرتی

0

برای افرادی که همیشه به مو و زیبایی خود اهمیت می دهند، شلخته و بی حالت بودن مو ها در مسافرت برایشان بسیار سخت است. یکی از ابزار ها برای حل این مشکل در مسافرت اتو مو مسافرتی است. اتو مو باعث حالت دهی و خشک شدن مو ها می شود و چهره ی شما را هم زیباتر می کند.

مشاهده قیمت و خرید

هنگام خرید اتو مو مسافرتی به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام خرید اتو مو مسافرتی به چه نکاتی توجه کنم؟

شکل و اندازه اتو مو مسافرتی

با این که تقریبا تمامی اتو مو ها شکل یکسانی دارند و از دو میله ساخته شده اند. اگر لبه های اتو مو کمی گرد باشند برای مو ها مناسب تر است و کمتر به مو های شما آسیب می زند. با توجه به اینکه شما قصد خرید اتو مو مسافرتی را دارید به اندازه ی آن دقت کنید. از خرید اتو های جا گیر با کابل بسیار بلند و بزرگ و بپرهیزید.

جنس صفحات اتو مو مسافرتی

انواع مختلفی از اتو مو وجود دارد که هر کدام کارایی مخصوص به خودشان را دارند. سرامیک و فلز دو نوع ماده ای است که برای ساخت اتو مو به کار می رود. اتو های فلزی بر خلاف اتو های سرامیکی قدرت بیشتری در انتقال گرما و گرم شدن دارند و مناسب ترند.

تنظیم دما اتو مو مسافرتی

اتو مویی بخرید که دکمه ی تنظیم دما داشته باشد و بتوان با آن دما را کنترل کرد. البته در اتو مو مسافرتی معمولا این گزینه دیده نمی شود و سیستم ساده ای دارند. همچنین بفهمید اتو مو چقدر وات مصرف می کند. با فهمیدن این موضوع می توان میزان داغی اتو را فهمید. از خریدن اتوهایی که داغی بیش ار حد تولید می کند هم بپرهیزید تا در دراز مدت مو های شنا آسیب نبیند.

عرض اتو مو مسافرتی

عرض صفحه نقش مهمی در انتقال گرما دارد. معمولا عرض صفحه ی اتو مو مسافرتی نسبت به بقیه اتو مو ها کوچک تر است و وزن کمی هم دارد.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.