خرید اجاق سفری

0

اجاق سفری یک وسیله ضروری و مهم است که هر مسافر و گردشگری باید آن را همراه خود داشته باشد. این اجاق ها در سفر می تواند برای شما کارایی زیادی داشته باشد و با آن انواع غذا ها و نوشیدنی ها را درست کنید. معمولا اجاق های سفری کوچک هستند و حجم زیادی اشغال نمی کنند.

مشاهده قیمت و خرید

هنگام خرید اجاق سفری به چه نکاتی توجه کنم؟

هنگام خرید اجاق سفری به چه نکاتی توجه کنم؟

نوع سوخت اجاق سفری

اجاق های سفری با انواع مختلف سوخت کار می کنند. سوخت های گازی، مایع، الکل، هیزمی و … در اجاق ها استفاده می شود. اجاق هایی که با سوخت گازی کار می کنند نیاز به کپسول دارند و کار با آن ها ساده است. اجاق های مایع حتما باید سوخت مخصوص به خودشان را داشته باشند که بهتر کار کنند. این نوع از اجاق ها  معمولا از گاز برای روشن شدن استفاده می کنند. اجاق های هیزمی بسیار مناسب هستند. شما با جمع آوری مقداری هیزم می توانید آن ها را روشن کنید. سبک هستند و برای مسافرت بسیار مناسب هستند. یکی از معایب این دستگاه این است که در محیط های مرطوب ممکن است چوب خشک پیدا نشود و این باعث می شود اجاق سفری شما روشن نشود. اجاق های الکلی برای روشن شدن نیاز به الکل صنعتی دارند. هنگام کار با آن باید مواظب باد باشید و برای روشن شدن الکل زیادی مصرف می کنند. از مزایای این دستگاه می توان به وزن کم، جابه جایی آسان و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

اندازه اجاق سفری

پس از مشخص کردن نوع اجاق سفری اندازه ی آن را هم مشخص کنید. اگر شما جزو خانواده های پر جمعیت هستید و یا معمولا به صورت گروهی و خانوادگی به مسافرت می روید بهتر است که از اجاق های بزرگ استفاده کنید. این کار باعث می شود شما فضای کافی برای پختن غذا داشته باشید و مجبور نباشید چند بار غذا بپزید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.