خرید مکان یاب کوهنوردی

0

هنگامی که به مسافرت و ماجراجویی می پردازید، باید تمام خطر های پیش رو را تا حد امکان کاهش دهید و در صورت بروز بدترین حالت و قرار گرفتن در موقعیت های خاص یک مکان یاب کوهنوردی با خود به همراه داشته باشید تا بقیه افراد از مکان شما آگاه شود.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید مکان یاب کوهنوردی 

نکاتی برای خرید مکان یاب کوهنوردی 

قدرت آنتن دهی مکان یاب کوهنوردی 

قبل از انتخاب مکان یاب کوهنوردی حتما در فروشگاه این مورد را بررسی کنید. چرا که دستگاهی که شما می خواهید خریداری کنید؛ دستگاه جی پی اس است و اگر از آنتن دهی مطلوبی برخوردار نباشد، در کوهنوردی حتما برای شما مشکل ساز می شود. همچنین برخی از دستگاه ها امکان ثبت موقعیت ندارند و این نوع از مکان یاب را توصیه می شود که خریداری نکنید.

اندازه و راحتی مکان یاب کوهنوردی 

شما این وسیله را برای کوهنوردی می خواهید به همین دلیل باید اندازه ی مطلوبی داشته باشد و زیاد بزرگ و جاگیر نباشد. وسایل بزرگ فضا را اشغال می کنند و اجازه نمی دهند که شما از موارد دیگر استفاده کنید. همچنین کمترین وزن را انتخاب کنید تا در دستان شما راحت باشد و وزن کیف شما سنگین نشود.

باتری مکان یاب کوهنوردی 

هر چه مدت زمانی که مکان یاب کوهنوردی برای شما کار می کند بیشتر باشد برای مسیر های طولانی مناسب تر است. با توجه به اینکه در کوهنوردی کمتر مواقعی پیش می آید که مکانی برای شارژ کردن دستگاه تان پیدا کنید، بهتر است از وسایلی که طول عمر باتری بالا و زمان شارژ شدن سریع دارند، استفاده کنید.

قیمت مکان یاب کوهنوردی 

لوازم جانبی، خدمات پس از فروش، جنس، قدرت شنود و… از مواردی است که می تواند، قیمت مکان یاب کوهنوردی را افزایش دهد. اگر شما بوجه ی مناسبی دارید بهتر است به دنبال دستگاهی باشید که خدمات بهتری دارد، در غیر این صورت از برند های کم طرفدار استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.