خرید چمدان مسافرتی

0

اولین گام برای رفتن به مسافرت بستن چمدان ها است. چه جوری بستن چمدان ها و حتی انتخاب چمدان مناسب برای قرار دادن وسایل سفر مهم و ضروری است. . چمدان ها از نظر قیمت ، مواد و اندازه بسیار متنوع هستند. انتخاب چمدان ها در چنین مواقعی اغلب دشوار است. البته در ادامه نکاتی را بررسی می کنیم تا بهترین چمدان مسافرتی را انتخاب کنید.

مشاهده قیمت و خرید

انتخاب چمدان مسافرتی 

انتخاب چمدان مسافرتی 

وزن چمدان مسافرتی

با توجه به محدودیت های وزن برای چمدان ها در شرکت های هواپیمایی، سعی کنید چمدانی با وزن مناسب خریداری کنید چرا که هر چه وزن بیشتر شود؛ شما مجبور می شوید وسایل کمتری را با خود ببرید.

مواد چمدان مسافرتی

معمولا چمدان های پارچه ای نرم قابل انعطاف هستند و می توانند برای شما فضای بیشتری را فراهم کنند. چمدان های سخت طول عمر بیشتری دارند و نقش ضربه گیر تا حدود مطلوبی دارند. همچنین این نوع از چمدان ها می توانند تا حدودی از نشت مواد و باران به درون چمدان جلوگیری می کنند.

دسته چمدان مسافرتی

دسته ی چمدان مسافرتی می تواند دو میله ای یا یک میله ای باشد و معمولا نوع دسته ها جمع شدنی است. دسته های دو میله ای وزن بیشتری نسبت به یک میله ای دارند ولی برای جابه­جایی دسته های دو میله ای گزینه ی مناسب تری هستند.

چرخ چمدان مسافرتی 

معمولا دو نوع چرخ به زیر چمدان ها متصل می شود. نوع اول که درون چمدان قرار می گیرند و نوع دوم چرخ های چرخشی هستند که به سمت خارج چمدان متصل هستند. چرخ های چرخشی برای راهرو های هواپیما مناسب ترند و می توانند راحت تر چمدان مسافرتی را جا به جا کنند.

رنگ و قیمت چمدان مسافرتی

معمولا رنگ بیشتر چمدان ها مشکی است. رنگ مشکی کثیفی را روی کیف نشان نمی دهد و به همین دلیل اکثر مردم این رنگ را انتخاب می کنند. انتخاب رنگ متفاوت و خاص  باعث می شود شما چمدان خود را گم نکنید و اگر هم کیف شما گم شد سریع آن را پیدا کنید. با افزایش کیفیت قیمت چمدان هم افزایش می یابد ولی هر چمدان گران قیمتی دلیلی بر مناسب بودن آن چمدان برای شما نیست. پس بهتر است قبل از توجه به قیمت سراغ فاکتور های دیگر روید و سپس در مورد قیمت تصمیم گیری کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.