خرید کتری برقی مسافرتی

0

یک کتری برقی آب را سریع تر از اجاق می جوشاند. انرژی کمتری را مصرف می کنند و با استفاده از کتری برقی می توان دما را را کنترل کرد و با آن انواع چای و قهوه را آماده کرد. خوب است هنگام مسافرت هم یک کتری برقی مسافرتی همراه خود داشت تا در مواقع خستگی از آن استفاده کرد.

مشاهده قیمت و خرید

به چه نکاتی هنگام خرید کتری برقی مسافرتی توجه کنیم؟

به چه نکاتی هنگام خرید کتری برقی مسافرتی توجه کنیم؟

ظرفیت کتری برقی مسافرتی

توجه به گنجایش کتری برای شما که قصد خرید کتری برقی مسافرتی دارید بسیار مهم است. به طور تقریبی یک فنجان بزرگ ۲۵۰ میلی لیتر است. ظرفیت کتری های کوچک حدود ۱.۵ لیتر است که با آن می توان حدودا ۶ فنجان را در هر بار تهیه کرد. در کتری های مسافرتی ظرفیت معمولا کمتر خواهد بود؛ زیرا بیشتر مسافران نمی توانند در چمدان های خود کتری بزرگ حمل کنند.

وزن کتری برقی مسافرتی

ممکن است با اینکه شما ظرفیت را بسیار کم انتخاب کرده اید؛ کتری برقی مسافرتی باز سنگین باشد. جنس ممکن است روی وزن اثر بگذارد، همچنین دسته و لوازم جانبی کتری هم بر روی وزن آن بی تاثیر نیست.

سیستم فیلتر کتری برقی مسافرتی

برخی از کتری های برقی سیستم فیلتر دارد و آب را تصفیه می کند. با اینکه سیستم فیلتر بسیار کاربردی و مفید است ولی وزن کتری را افزایش می دهد و حمل آن را سنگین می کند. اگر شما در مناطقی زندگی می کنید که آب دارای آهک است؛ احتمال در داخل کتری خود بقایای شیری رنگ را دیده اید. بهتر است برای کاهش آهک آب از کتری که شامل یک فیلتر انتگرال است، استفاده کنید.

ایمنی کتری برقی مسافرتی

گرما و آب در کتری شاید یکی از خطرناک ترین وسایل باشد بهتر است موارد ایمنی رعایت شود تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید. داشتن گزینه ی خاموش شدن خودکار موجب می شود، هنگامی که آب به نقطه ی جوش می رسد دستگاه خاموش شود و از باز شدن درب به طور ناگهانی جلوگیری می کند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.