خرید صندلی مسافرتی

0

احتمالا برای شما هم پس آمده است که هنگام طبیعت گردی و یا حتی سفر دوست داشته باشید روی یک صندلی بنشینید و استراحت کنید ولی صندلی با خود به همراه نداشته اید. صندلی مسافرتی وسیله ای است که حتما باید به همراه خودتان داشته باشید. صندلی مسافرتی امکان این را فراهم می کند در مواقعی که خیلی خسته هستید استراحت کنید و نفسی تازه کنید. همچنین می توانید به جای زیر انداز های بزرگ و جاگیر از این وسیله استفاده کنید و به تماشای محیط بپردازید.

مشاهده قیمت و خرید

کدام صندلی مسافرتی را انتخاب کنم؟

کدام صندلی مسافرتی را انتخاب کنم؟

مدل های مختلف صندلی مسافرتی

انواع مختلف از صندلی های مسافرتی در بازار وجود دارد. به عنوان مثال صندلی های تاشو طرفداران زیادی دارد. این صندلی ها معمولا تک نفره هستند. برخی از صندلی های تاشو دارای تکیه گاه  هستند و برخی هم ندارند. هنگام خرید صندلی های تاشو تکیه گاه دار به این نکته توجه کنید که جنس آن مرغوب باشد و تکیه گاه آن موجب اذیت کمر شما نشود و کمر را بپوشاند. برخی از صندلی ها طبی هستند. صندلی های طبی با داشتن رویه ی تشک نرم و راحت هستند و فرم بدن را حفظ می کند. صندلی های سایبان دار باعث می شود که دیگر نور آفتاب شما را اذیت نکند. جالب است که این صندلی ها علاوه بر تک نفره در مدل های دو یا چند نفره هم ساخته می شود و سایبان آن ها قابلیت جدا شدن دارند.

جنس صندلی مسافرتی

صندلی هایی که از مواد با کیفیت ساخته شده باشند؛ بیشتر عمر می کنند و مقاوم ترند. جنس بدنه و پایه های صندلی ها معمولا از آهن ضد زنگ که مقاومت خوبی دارد درست می شود. البته برخی از صندلی هایی که از آلومینیوم ساخته می شود سبک ترند و جا به جایی آن ها هم آسان تر است.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.