خرید کوله پشتی مسافرتی

0

اگر شما جزو افرادی هستید که به مسافرت و سیاحت علاقه دارید بهتر است برای خود یک چک لیست از وسایل مورد نیاز تهیه کنید تا در هنگام مسافرت به مشکلی بر نخورید. یکی از وسایلی که در طبیعت گردی بسیار به درد شما میخورد کوله پشتی مسافرتی  است. شما در کوله پشتی می توانید انواع مختلفی از لوازم را قرار دهید و آن را به راحتی حمل کنید.

مشاهده قیمت و خرید

انواع کوله پشتی

انواع کوله پشتی

کوله ها در انواع مختلف سفری، گردشگری، کوهنوردی و … وجود دارند که در ادامه چند مورد را بررسی می کنیم. برای کوهنوردان کوله های مخصوص وجود دارد که بتوانند وسایل کوهنوردی مثل عصا کوهنوردی، بادگیر و چوب اسکی را قرار دهند و هنگام خرید سعی کنید جنس مرغوب و خوب انتخاب کنید.

البته اگر شما جزو افرادی هستید که قصد صعود به قله دارید بهتر است از کوله های کوچک در بازار وجود دارد استفاده کنید. این کوله ها وزن کمی دارند و شما را هنگام صعود خسته نمی کنند.

کوله های سفری در اندازه های مختلف که معمولا بر حسب لیتر تقسیم بندی می شوند. هر چه شما قصد مسافرت طولانی تر داشته باشید کوله پشتی مسافرتی بزرگ تری را باید خریداری کنید. معمولا سایز مناسب برای کوله را ۵۵ لیتر الی ۶۵ لیتر در نظر می گیرند که برای سفر های هفته ای مناسب است و جابجایی و حمل آن هم به نسبت آسان است.

مشاهده قیمت و خرید

خرید کوله پشتی مسافرتی

شما باید هنگام خرید کوله پشتی مسافرتی به چند نکته ی دیگر هم توجه کنید:

اولین مورد کمربند کوله است. کمربند باید بتواند وزن شما را به طور مناسب روی بدن پخش کند و از فشاری به لگن شما وارد نکند. همچنین دو بندی که روی شانه های شما قرار می گیرد باید قابل تنظیم باشد و از جنس مطلوبی ساخته شده باشد.

کوله پشتی مسافرتی را شما باید دارای جیب های زیادی باشد و قسمت های مجزا برای کیسه خواب و چادر داشته باشد. همچنین از زیپ های قابل قفل برخوردار باشد تا امنیت کوله ی شما بیشتر شود.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.