خرید چادر مسافرتی

0

در کنار وسایل مختلف برای سفر، چادر مسافرتی برای سرپناه در شب و مکان هایی که جایی برای استراحت نیست؛ می تواند بهترین گزینه باشد تا در آن استراحت کرد. قبل از خرید چادر، شما باید تعداد مسافران، محل مسافرت، آب و هوای منطقه و ده ها عوامل دیگر را در نظر بگیرید تا در هنگام سفر برای شما مشکلی به وجود نیاید.

مشاهده قیمت و خرید

کدام چادر مسافرتی را انتخاب کنم؟

کدام چادر مسافرتی را انتخاب کنم؟

اولین مسئله مهم ظرفیت چادر است. با توجه به تعداد افرادی که هنگام مسافرت با شما هستند شما می توانید چادر تک نفره، دو نفره، چهار نفره تا ۱۲ نفره انتخاب کنید. فضای چادر بهتر است به گونه ای باشد که علاوه بر خودتان وسایل تان را هم بتوانید قرار دهید. همچنین اگر می خواهید به کوهنوردی یا پیاده روی روید چادر انتخابی شما باید تا حد امکان کوچک و وزن سبکی داشته باشد.

طبیعی است که با افزایش تعداد نفرات وزن چادر هم بیشتر شود ولی غیر از تعداد اعضا موارد دیگری هم وجود دارد که می تواند چادر انتخابی شما را سنگین کند. به طور مثال جنس چادر مسافرتی معمولا از پلاستیک است ولی چادر هایی که کوهنوردان استفاده می کنند نازک تر است. همچنین عوامل دیگری هم مثل تعداد پنجره ها و جداره های مصرفی برای سقف و کف چادر و … می توانند بر وزن چادر تاثیر بگذارد.

کف چادر نکته ی مهم دیگری است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید چرا که بیشترین آسیب و خراشیدگی برای این قسمت از چادر است. معمولا پوشش جداره چادر ها از اورتان است که با لایه ای از نایلون پوشیده می شود. در چادر  های پیشرفته تکنولوژی طراحی شده است که دیگر چادر نیاز به پوشش دوباره ندارد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع چادر مسافرتی

چادر مسافرتی عصایی

این نوع از چادر ها در بازار طرفداران زیادی دارد. قابلیت حمل و نقل آسان به دلیل وزن سبک شان دارند. از جنس پلاستیک هستند و کارخانه های زیادی این دست از چادر ها را تولید می کند.

چادر مسافرتی اتوماتیک

این دسته از چادر ها به راحتی نصب می شوند. پایه های آن از جنس فلز است و در مواقع طوفانی تعادل خوبی ندارد. همچنین وزن زیادی هم دارند.

چادر مسافرتی ژئودزیک

بسیار سبک و قابل انعطاف اند. سقف گنبدی دارند. استقلمت بالای دارند و به آسانی نصب می شوند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.