خرید سشوار مسافرتی

0

یکی از مورد هایی که ممکن است در مسافرت شما را آزار دهد مو های بدون فرم و شلخته شماست. اغلب خانم ها دوست دارند که در مسافرت هم مثل خانه مو های آن ها تمیز و مرتب باشد. یکی از وسایلی که می توانید با خود در مسافرت ببرید تا مو های زیبا داشته باشید؛ سشوار مسافرتی است. سشوار ها معمولا در اندازه و سبک با هم تفاوت دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

به چه نکاتی هنگام خرید سشوار مسافرتی توجه کنم؟

به چه نکاتی هنگام خرید سشوار مسافرتی توجه کنم؟

توان مصرفی و موتور سشوار مسافرتی

توان مصرفی سشوار ها معمولا روی جعبه ی آن نوشته می شود. این عدد به شما می گوید که وسیله ی شما چقدر برق مصرف می کند و میزان حرارت و قدرت دستگاه را به شما نشان می دهد. هر چه توان دستگاه کمتر باشد برق مصرفی دستگاه هم کمتر است. موتور های سشوار به دو دسته ی سنگین و سبک تقسیم بندی می شود. معمولا سشوار مسافرتی موتور سبک دارد. در سشوار هایی که موتور سنگین وجود دارد؛ المنت های مجهز دارند و سرعت و میزان باد به راحتی قابل تنظیم است. در سشوار مسافرتی دکمه ها کمتر است و سشوار فقط می تواند میزان باد خروجی را تنظیم کند.

سایز و وزن سشوار مسافرتی

برای اینکه چمدان شما زیاد سنگین و پر نشود به سایز و وزن سشوار مسافرتی حتما دقت لازم را داشته باشید. هر چه وزن سشوار کمتر باشد برای مسافرت مناسب تر است ولی این را هم در نظر بگیرید که سوزن کم موجب ناکارآمدی دستگاه نشود. همچین با خریدن سشواری که دسته ی آن قابلیت خم شدن دارد، می تواند در فضا صرفه جویی کنید.

فناوری سشوار مسافرتی

سشوار هایی که با فناوری یون کار می کنند، قابلیت های منحصر به فردی دارند. این سشوار ها برای حالت دهی مو و خشک شدن آن بسیار موثر است؛ البته این نوع سشوار ها بیشتر در آرایشگاه ها استفاده می شود. برخی از سشوار ها از تورمالین که نوعی سنگ است تولید باد می کنند. این سشوار ها بسیار جذاب هستند و با تولید بار الکتریکی فعال می شوند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.