خرید چرخ خیاطی مسافرتی

0

برای بسیاری از ما پیش آمده است که در مواقعی نیاز به نخ و سوزن و چرخ خیاطی داشته باشیم ولی با خود همراه نداشته ایم و دچار دردسر شده ایم. خریدن یک چرخ خیاطی مسافرتی به شما این امکان را می دهد که در هر جایی به نیاز به دوخت و دوز داشتید از آن استفاده کنید. در ادامه به بررسی انواع چرخ خیاطی می پردازیم.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید چرخ خیاطی مسافرتی

نکاتی برای خرید چرخ خیاطی مسافرتی

انواع چرخ خیاطی مسافرتی 

 چرخ خیاطی به انواع مختلف سردوز، خانگی، صنعتی، مسافرتی و … تقسیم بندی می شود. چرخ های سردوز برای مروارید دوزی و نوار دوزی استفاده می شود و از خراب شدن لبه ی پارچه ها جلوگیری می کند. چرخ خیاطی خانگی می تواند به نیازهایی که شما دارید پاسخ خوبی بدهد و برند های زیادی در ساخت آن نقش دارند. همچنین با استفاده از آن می توانید یک لباس کامل هم بدوزید. چرخ های صنعتی بسیار پیشرفته هستند و اندازه ی بزرگتری هم دارند. از موتور های قوی ساخته شده اند و برای مکان هایی که نیاز زیاد به چرخ خیاطی دارند؛ مناسب است.

چرخ خیاطی مسافرتی بسیار جمع و جور است و معمولا قابلیت های زیادی ندارد و برای دوخت و دوز های ساده طراحی شده است. این نوع از چرخ خیاطی ها برای مهمانی ها و مکان هایی که دسترسی به امکانات ندارید مناسب است. بیشتر چرخ های مسافرتی آداپتور ندارند و برای دوختن پارچه های نازک مناسب می باشند.

باتری چرخ خیاطی مسافرتی 

برخی از چرخ خیاطی های مسافرتی با باتری کار می کنند. معمولا چون باتری آن ها قلمی است برای زمان های طولانی نمی توانند دستگاه کار کند.

جنس چرخ خیاطی مسافرتی 

جنس بدنه ی چرخ خیاطی مسافرتی معمولا از نوع پلاستیک است و در برخی از آن ها از فلز هم استفاده می شود. در نگهداری از چرخ های مسافرتی باید دقت زیادی داشته باشید؛ چرا که در اثر ضربه ممکن است خراب شوند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.