خرید چاقو مسافرتی

0

اگر قصد سفر و طبیعت گردی داشته باشید؛ احتمالا به یک چاقو مسافرتی خوب نیاز خواهید داشت. انواع مختلفی چاقو مسافرتی وجود دارد. برای کار های روزمره و ساده استفاده از یک چاقوی جیبی کوچک تاشو کافی است و برای بریدن اجسام سخت و چوب چاقوی ثابت و بزرگ می تواند بهترین گزینه باشد.

مشاهده قیمت و خرید

انواع چاقو مسافرتی

انواع چاقو مسافرتی

چاقو های تاشو

این چاقو ها به دلیل جمع و جور بودن فضای زیادی اشغال نمی کنند و شما می توانید آن را در انواع کیف و کوله قرار دهید. تقریبا برای انجام کار های سفر مناسب است. بسیاری از آن ها درپوش و محافظ خوبی دارند. برخی از آن ها ضامن دار است و اگر ضامن خراب شود دیگر به راحتی باز و بسته نخواهد شد.

چاقو های تیغه ثابت

این چاقو ها قدرت بیشتری به دلیل ثابت بودن تیغه شان دارند و سنگین ترند. فضای زیادی نسبت به چاقو های جیبی اشغال می کنند. دوام خوبی دارند و باید حتما محافظ و غلاف داشته باشند. همچنین می توانید آن ها را روی کمر و مچ پا ببندید.

مشاهده قیمت و خرید

چند نکته ی دیگر برای انتخاب چاقو مسافرتی 

تیغه چاقو مسافرتی 

جنس تیغه ها متفاوت است. برخی از تیغه ها از فولادی با کربن بسیار بالا ساخته می شوند که مقاومت زیادی دارند ولی در برابر خوردگی چندان مقاوم نیستند. فولاد نرم نسبت به فولاد سخت سبک تر است و پاک کردن آن هم آسان تر می باشد.

دسته چاقو مسافرتی 

دسته ها ممکن است چوبی، پلاستیکی، آلومینیومی و … باشند. دسته های پلاستیکی معمولا از بقیه ی دسته ها بیشتر در ساخت چاقو استفاده می شوند، راحت هستند و با تماس آب خراب نمی شوند. دسته های آلومینیومی از مقاومت بالایی برخوردارند، زیبا هستند و در ساخت آن ها از فولاد استفاده می شود. دسته های چوبی زیبا هستند ولی با تماس آب آسیب می بینند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.