خرید چراغ قوه آویز مسافرتی

0

ماجراجویی خود را فقط به خاطر اینکه نزدیک غروب است متوقف نکنید. شما می توانید در شب هم از مناظر اطراف استفاده کنید و لذت ببرید. شما می توانید با چراغ قوه آویز مسافرتی چادر را روشن کنید و کتاب بخوانید. نور می تواند تعطیلات را برای شما دلپذیرتر کند. چراغ های معمولی برای برای چادر مناسب نیستند و وزن بالایی دارند و به ستون های چادر فشار زیادی وارد می کند. همچنین برای روشن و خاموش کردن این چراغ ها دکمه ای در نظر گرفته می شود. چراغ قوه آویز مسافرتی با گیره به چادر متصل می شوند و بسیار زیبا هستند.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید چراغ قوه آویز مسافرتی 

نکاتی برای خرید چراغ قوه آویز مسافرتی 

نوع سوخت چراغ قوه آویز مسافرتی 

برخی از چراغ ها با باتری کار می کنند. بنابراین باید به زمان شارژ شدن و مدت زمان استفاده از آن توجه کنید. همیشه در سفر مقداری چراغ اضافی همراه خود داشته باشید تا هنگام خاموش شدن غیر منتظره چراغ دچار مشکل نشوید. این چراغ ها با لامپ LED کار می کنند و در کوله ی شما فضای زیادی را اشغال نمی کنند.  همچنین برخی از چراغ های کمپینگ با پروپان کار می کنند و مثل فانوس هستند. این چراغ ها گرما از خود می دهند و نور خوبی دارند. ولی ممکن است زیاد برای چادر مناسب نباشند.

میزان نور چراغ قوه آویز مسافرتی 

لامپ های چراغ قوه آویز مسافرتی معمولا از نوع LED است. این لامپ ها با دوام هستند و برای کار به انرژی کمتری هم نیاز دارند. همچنین گرمای کمی هم تولید می کنند و وزن مناسبی برای جا به جایی دارند. میزان روشنایی چراغ های کمپینگ در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ لومن است. ولی برای گروه ها و چادر های بزرگتر تا ۴۰۰ لومن هم استفاده می شود. البته نوع چراغ هم می تواند بر میزان نوردهی تاثیر بگذارد. از این رو اگر می خواهید تعداد کمی چراغ خریداری کنید از جنس با کیفیت استفاده کنید.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.