خرید چراغ قوه مسافرتی

0

برای سفر و گردشگری یکی از وسایلی که حتما به آن نیاز خواهید داشت؛ چراغ قوه مسافرتی است. انواعی از چراغ قوه با کارایی متفاوت و گوناگون وجود دارد و هر کدام برای کاری ساخته شده اند که قبل از خرید بهتر است تفاوت های آن ها را بشناسیم تا سفری راحت تر داشته باشیم.

مشاهده قیمت و خرید

نکاتی برای خرید چراغ قوه مسافرتی

نکاتی برای خرید چراغ قوه مسافرتی

انواع چراغ قوه مسافرتی

چراغ قوه زنون، مسافرتی، حرفه ای، شکاری، مسافرتی و … از انواع مختلف چراغ قوه هستند. چراغ قوه پلیسی، چراغ های بسیار حرفه ای برای دیدبانی هستند و کیفیتی بالا و مناسب در پخش نور دارند. مقاومت بالا در برابر آب و فرسایش، بدنه ی مقاوم و زوم بسیار بالا و مناسب از مزایای این چراغ قوه است. چراغ قوه های شکاری مثل چراغ قوه ی پلیسی هستند و تقریبا با آن مشابه است. چراغ های حرفه ای از دوام و استحکام خوبی برخوردارند و برای کوهنوردی و استفاده های خانگی بسیار مفید هستند. برخی از چراغ قوه ها روی اسلحه و یا وسایل پزشکی نصب می شوند.

نور چراغ قوه مسافرتی

برای انتخاب چراغ قوه مسافرتی باید نور خروجی و مسافتی که نور می تواند رو به رو را روشن کند را بررسی کنید. برای مسافرت بهتر است این مسافت بیشتر باشد. همچنین مدت زمان نور دهی چراغ قوه را بررسی کنید. برای کسانی که مدام می خواهند از چراغ قوه استفاده کنند؛ انتخاب چراغ قوه ای که باتری قوی تری دارد بهتر است. برای اطمینان بیشتر می توانید مدت زمان نوردهی چراغ قوه را از فروشنده بپرسید. نوع لامپ به کار رفته در چراغ قوه ها از LED است؛ با این حال برخی از چراغ ها با کریپتون کار می کنند.

بدنه چراغ قوه مسافرتی

جنس بدنه ی چراغ قوه مسافرتی ممکن است از پلاستیک، فلز یا آلومینیوم باشد. چراغ قوه های پلاستیکی مقاومت کمی دارند و برای کوهنوردی مناسب نیستند.

مشاهده قیمت و خرید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.